GOD NATT


Denna vecka har jag införskaffat 3 par nya skor. Det är bra gjort.
2 av dom stod min far för. Det är snällt gjort.

Ett par nya gå/springskor bland annat.
har nämligen upptäckt att converse inte är nå vidare bra promenadskor när det gäller längre sträckor. Mina fötter har smärtat en del efter veckans turer.
Kunde dock ändå inte låta bli att inhandla ett par nya converse också :)
ett par röda fick det bli den här gången.



Idag är det fredag, fan vad lisa !!!
(haha än en gång, kul om man förstår) Ska jag sluta köra med interna skämt och ord kanske?
Imorgon är det jobb igen. jävligt olisa.
Men just därför ska jag lägga mig under täcket nu. GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0