MC-ställ


l-l-l-lääget bloggen.


Ihelg var jag en svag människa, ville så gärna stå emot och stanna hemma.
Men på lördag när klockan slagit 12 befann jag mig på Mommas,
en halvtimme senare på Ferrum, och en timme efter de besökte jag Arran.

började kvällen med att svepa en flaska champange.
letade efter MC-stället för att kunna matcha hjälmen, utan lycka. (haha, kul om man förstår)
glad, lite sen och med vanliga kläder anläde jag till Sofi för att korka upp vinet.
Där hade vi fäzt.

kom på att jag föressten lekte sommar och hade på skinnjackan,
kan de räknas som ett halvt MC-ställ ?


Jag vill även utnämna mig själv till en bra kompis. Jag blev full för Sofis skull i lördags.
MEN inte nog med det. Jag gav henne en kinderäggsfigur också. Flodhäst-ballerinan!!!
(jag hade dubbletter)



btw, pakten är intakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0