random grej


Hur lång är du: 159,5
Vilken skostorlek har du: 35
Vad har du för ringsignal: Timbuktu - Flunitrazepam
I vilka länder har du varit: Norge, Finland, Danmark, Spanien, USA, Thailand, Turkiet
Vilken tid gick du upp idag: 07.00. (3 timmar innan jag börjar, är de överdrivet?)
Dricker: mjölk, kaffe, apelsinfestis och öl
Äter: frukost är bäst annars är chips och potatis en favorit
Käraste ägodel: plattång
Favoritfärger: lila, turkost och vit
Favoritskor: converse
Favoritgrönsak: vill inte välja, gillar nog alla
Senaste alkoholintag: i stugan i lördags
Övrigt: Jag börjar gråta om jag öppnar fel lucka i chokladkalendern


Sex saker du gjort idag:

- vaknat
- jobbat
- gjort min premiär på Kappahl och ICA Kvantum (yey)
-
duschat
- kurerat mig
- ätit torrkött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0