mina tatueringar


Jag är jevligt sugen på fler tatueringar.
Vet ett flertal ställen på kroppen jag vill ha dom på. Dock är motiven svårare att fundera ut.

Titta på dom jag redan har vettja.

 

Den första funderade jag på i flera flera år. Jag ville vara helt säker och inte ångra mig efteråt. 
Men eftersom den är väldigt personlig och handlar om världens bästa människor.
Som betyder mkt för mina syskon och mig, Så vet jag att jag aldrig kommer att ångra den

Min snöflinga ligger det inte lika mkt tanke bakom. Men jag är nöjd med den.
Jag gillar snö, jag gillar Kiruna och det symboliserar den.


Kommentarer
Postat av: terran

Såå snygga petris :) vill själv också göra fler, helst svinstora också. Men motivet är fan inte lätt ;/

och sen ska man våga.. hm

2010-12-18 @ 09:03:35
URL: http://thereselidstrom.blogg.se/
Postat av: terran

Har haft problems med magen ett halvår så blev tvingad igår av mamma att gå till lassa, bättre sent än aldrig för jag går ju inte dit så gärna ;P hade aldrig gått om inte hon ringde och bokade en tid. Meen det verkar inte vara nåt allvarligt, inte av de prover dom såg igår men ska tillbaka på måndag och ta mer så får väl se hur det går :o inte så vanligt att ha ont så länge. huuh

2010-12-18 @ 09:07:09
URL: http://thereselidstrom.blogg.se/
Postat av: Terran

Petra nu måste du uppdatera!!!!!! :)))

2011-01-08 @ 12:21:56
URL: http://thereselidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0