felskickade sms



Tur att det finns folk som skickar fel värre saker än en själv..  Några exempel från felsms.com :

Till: Pappa
Sms: Drömde så sjukt. Du låg och onanerade i min säng och jag såg dig genom dörrspringan. Det var så verkligt när jag vaknade så jag visste inte om det var sant eller inte. Blev lite kåt faktiskt
Svar: Ja det var en dröm och en sjuk sådan. Man kan inte rå för vad man drömmer men jag tycker du framför den till mig lite väl grovt och rakt på. Puss /Pappa

Till: Pappa
Sms: (MMS: en bild på en lapp pappa hade lämnat "kommer hem imorgon") Något säger mig att vi inte behöver vara så tysta i natt ;)
Svar: Ha så kul, men tänk på grannarna

Till: Pappa
Sms: Mms: Bild på min rumpa i string. Text: Om du får välja så blir det baken i kväll va?
Svar: Vill inte att du har besök i kväll. Jag ber mamma ringa dig

Till: Pappa
Sms: Du har både stora fötter och händer det måste betyda att du har annat som är stort också?  :P
Svar: Ja handskar och skor. jag tycker inte att du skall skicka sådana här sms till killar. Det kan låta konstigt.

Till: Pappa
Sms: Ta fram din hästkuk och kom hit så suger jag av dig!!!!
Svar: Han kommer inte innanför dörrarna här. Förståt?

Till:
Storebror
Sms: Gud så sjukt. Drömde att jag låg och sov när du drog din balle i mitt ansikte. Jag blev skitsur. Haha vilken skadad dröm
Svar: Men va fan, Dig är det någe fel på.

Till: Mamma
Sms: Gud vad jag saknar dig älskling! Jag kommer våldta dig så fort du kommer innanför dörren baby ;) akta deej
Svar: Fredrik!! sådär pratar man verkligen inte till en levande varelse!! jag hoppas verkligen du inte tvingar henne till något!!

Till: Mamma
Sms: Har lagt en klick sprutgrädde på kuken. Sugen så skynda dig hit.
Svar: Nej fy. Du ska inte prata så där. Jag tror inte Emilie vill höra sånt där heller.



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA. Jag dööör! Det går ju inte att sluta skratta !!!!!!!
bästa sidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0