Spanien - om 119 dagar


Jag har ju glömt att berätta att vi har bokat en utomlandsresa. Åker till Spanien med min vän Sofi.
upp, upp och iväg bär det den 1 juni. Vi blir borta i 10 dagar :)

Förra året hann jag med två resor till utlandet.
Den första var till Spanien med min familj, i 2 veckor. och den andra med Sofi till Turkiet, i 1 vecka.

Det här blir även 2:a året i rad jag får fira min födelsedag på Arlanda :/ 

Här nedanför är några bilder från förra året i Spanien.
Nerja heter stället vi var i då, jättefint, litet men mysigt. Vi lånade en lägenhet från mammas kusin. 
En stor lägenhet, med stor balkon och egen pool. Svin jävla soft :)

Längtar som tusan tills vi åker. den här gången blir det till Torremolinos.
Ska bo på ett hotell som ligger precis brevid stranden. Och något jag verkligen längtar till är MATEN. ååh.



    

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0