snooza

det här med att blogga är ju inte så jätteroligt.
Jag vet inte alls vad jag ska skriva. Jag gör inte så mkt på dagarna. Så här har mina senaste dagar sett ut:

- Vaknar av klockan vid 10. snoozar, snoozar, snoozar. Tvingar mig upp vid 11-12 tiden.
klockan ringer alltså under hela den tiden. ställer 4 larm, som alla går på snoozning.

- dricker kaffe, läser bloggar, kollar tv.
- sätter mig i köket och skär upp en jädra massa frukt. fixar gröt och mackor, pressar min jos.
- äter frukosten, läser bloggar, kollar tv.
- dricker min andra kopp kaffe, läser bloggar, kollar tv.
- sen kan det variera lite. Om jag har tur är någon ledig som kan umgås med mig.
- är jättetrött hela tiden. äter middag och kanske kollar lite mer tv (haha, men traaaagisk)
- piggnar till vid 8-9 på kvällen, och är sen vaken till 2-3 tiden på natten.


Fasiken vad less jag är på att inte jobba.
Jag vill vara frisk så jag åtminstone kan träna. men NEHEJ, inte det. Blir galet trött av att inte göra någonting. På torsdag åker jag iaf till Luleå, roligt

tycker ni jag ska blogga om det här varje dag?


Kommentarer
Postat av: Magda

haha jag tycker lätt att du ska blogga om det varje dag. Kommer ju vara så dåligt att det blir bra efter ett tag

2010-02-02 @ 16:10:54
URL: http://magdalena1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0