varma chips


Alltså seriöst, vilka idioter som är med i Grannfejden.
Anmäla sig till ett program för att grannen har stökigt på tomten. liiiiiiiv.

Nu kanske jag inte är rätt person för att klaga på andras liv, eftersom mitt eget är en aning tragiskt för tillfället. Så snart kanske fam Sipuri får en anmälan på sig för att dom eldar i öppna spisen och röken blåser på vårat hus.


Ihelg är det marknad och alla(?) vet att det innebär att jakten på varma chips har börjat.
helst ska man hinna dit fredag, lördag och söndag. Dock befarar jag att bara kunna gå en dag. 
KATASTROF

Förra året på höstmarknaden höll jag på missa helt. Skulle åka till Luleå och sedan vidare till Turkiet.
Men när något viktigt står på spel så går man ju gärna all in.
Drog en snabbrunda genom Marknaden och hittade det eftertraktade ståndet. Köpte en påse och åt upp den i bilen på väg till tågstationen.

helt normalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0