nykter helg - check

Under helgen som gick var jag kreativ som fasiken. Gjorde några nya armband och bakade kakor.
Var ju tvungen att sysselsätta mig med något för att ölsuget inte skulle infinna sig. Det gick bättre än jag trott, var inte alls sugen. Kan kanske bero på att jag gått ut varje helg sen september.

Petra 16 år är tillbaka, välkommen.


Ihelg står bowling och öl med flickorna på schemat.  Har även match både lördag och söndag.
Känns rätt tungt, dock är min hals trasig igen så får se om jag är med.



Nu ska jag göra fler armband, har 3 beställningar så bara att sätta igång :)


Kommentarer
Postat av: Magda

jag gillar Petra 16 år

2010-01-27 @ 07:52:47
URL: http://magdalena1987.blogg.se/
Postat av: Linn

Vad är det för armband du håller på med? Bild!

2010-01-29 @ 10:10:20
Postat av: Sofie

Vill också se bild, snarast!

2010-02-12 @ 17:10:29
URL: http://sofiekrekula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0