kors i taket

Bestämde mig här för någon dag sen att jag borde åka och hälsa på i Luleå. så bokade biljett och åker dit den 4:e - 7:e februari. Kommer bli roligt. dock är brolla inte hemma,
men jag kan leka med Malin :)

drog världens chansning idag, ringde och hörde om dom hade någon tatueringstid åt mig under dom dagar jag ska vara där. Och kors i taket vilken jävla tur jag hade!

Aeon:"Kan du komma den 5:e, på fredag klockan 12?"
Jag: eh, ja JO jag kommer!

var beredd på ett bestämt nej. Nu är jag nervös :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men hallå, inte visste jag att du har en blogg :)

2010-01-21 @ 13:44:17
URL: http://sofiekrekula.blogg.se/
Postat av: Sofi

Inte mycket uppdatering här..Tummen ner!! Försöker gå in och snoka, men inget att läsa:( Pratar ju inte me dig speciellt ofta, så måste ju få lite info om ditt liv här;) haha

2010-01-25 @ 22:12:29
Postat av: Petra P

buu för mig :/

haha, nä precis. bäst du söker efter skvaller här eftersom jag aldrig berättar något för dig :)

2010-01-26 @ 16:08:44
URL: http://chexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0