tipsigohet

Idag tog mitt jullov slut, har jobbat för första gången på länge.
Det var roligt i 3 timmar, sen kändes det att jag var tillbaka. Inte för att jag ogillar mitt jobb, men ändå.


Ni kan för övrigt vänta er en bildlös-blogg ett tag framöver,
då min kamera är trasig av diverse öl sen festivalen 2 år tillbaka. Ett tips:
Bär inte över din och dina kompisars öppna öl till andra öltältet om du har kamera lr dylik i samma väska.
Tips 2:
Om ni fyller år just innan festivalen, önska er inga dyra saker. (kamera, mobil, osv..)
dom förstörs lätt, talar av erfarenhet.

Nu väntar jag på att Sofi ska sluta jobbet, så att vi kan ha bästishäng. gryyyymt! :)


Kommentarer
Postat av: Magda

Nu blev jag påmind om att skicka bilder till dig. Ska göra det! Du behöver inte ge pikar i bloggen. Senast på måndag gör jag det, tidigast ikväll :P

2010-01-09 @ 21:46:03
URL: http://magdalena1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0