faaaaasiken



Innebandyträningen igår liknade mer någon form av kyrkans prova på stund
Eftersom det var brist på folk så lattjade vi ist
Vi lekte i ringarna, hängde i repen, spelade badminton, handboll och fotboll och lite annat :)


Min blåtands-grej på datorn får jag inte att funka, och hittar inte min blåtands-usb. så kan inte föra över bilder från mobilen. Kameran har slut på batteri och jag hittar inte laddaren. Faaaasiken.
Jag som tänkte visa en grej.



Update:

Var föressten idag och inhandlade nya längdskidor, stavar, pjäxor, handskar och sockar.
helt över-seriös!
Men jag ska ju fortsätta åka, och de är ju aningen lättare med ett par pjäxor i rätt storlek. På söndag ger jag mig ut i spåren igen!

Kommentarer
Postat av: Linn

coolt jag har också nya skidor. Då kanske jag hänger med dig på söndag då. Edna ? :P

2010-03-19 @ 09:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0