jag behöver sömn


Har kommit hem från jobbet för en liten stund sen. Sitter och dricker en kopp kaffe, men tror nästan att jag ska ställa den åt sidan och försöka sova en stund. Att jobba efter 2 timmars sömn är ingen höjdare. Är inte heller så uppskattat att folk ringer och väcker en mitt i natten, piiiiiik.

greppade med mig ett par jeansshorts och gladiatorsandaler från jobbet.


Dock fanns det ingen bild på sandalerna ute ännu, men där har ni shortsen.
Bara för att jag letat shorts i 2 år utan lycka, köper jag nu alla jag kan komma över.

Min mamma kom hem igår efter att ha varit borta nån vecka.
Jag fick lite nya kläder, smycken, en plattång (YEAH), och galet fina skor :)
ni ska minsann få se sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0