lyckorus


Förstår ni lyckan att hitta något man tror att man tappat?
Jag upplevde just ett väldans lyckorus. sköööönt.

Har ju iofs bara mig själv att skylla, när jag tror att jag tappat grejjer.
Ska nog sluta tömma mina fickor och kasta de vilt omkring mig när jag kommer hem från krogen.
skulle underlätta en del dagen efter.


Gjorde ett tappert försök till att städa undan alla flaskor, burkar och glas igår.
Men efter några grova kväljningar gav jag upp. Idag ska det nog gå bättre.

Mkt bra idé att ha efterfest här också. Jag gillar inte ens efterfest. Allt jag vill efter ett besök på krogen är fasiken att sova. Möjligen äta innan, men sen är de sömn som jag vill ha.
Sov nästan till 18 igår, sen drog jag på kalas, sådär lagomt fräsh kände jag mig. uääh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0