3mm goes 4mm


Har för ett tag sen kommit hem från stan. Var och tog en fika med Sofi och Madde.
gott gott gott, jevligt mätt blev man, men pressade i mig lite mat när jag kom hem ändå.
matkoman är nära.

Sitter nu och töjer. tänkte öka till 4 mm, känns dock större än så..
dumt att göra för mkt på kort tid, skulle ju vänta en månad, men har lite svårt att behärska mig.
OJ VAD OVANLIGT. även detta kommer spåra rejält.


Hoppas det fortsätter att bli varmare, för då blir det att åka snowboard nu till veckan.
fanvadjävlaroligtdetskabli !!!

Kommentarer
Postat av: Magda

självbehärskning är så jävla onödigt! ge efter för dom spontana infallen säger jag

2010-03-01 @ 20:36:44
URL: http://magdalena1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0