sommar


Under helgen var det sommar i Kiruna. lördagen tillbringade jag dock i en stekhet butik.
Men på söndag satt jag ute på altan och solade hela dagen.

Hade med mig datorn och ur högtalarna kom Timbuktu.
Efter två stora glas vatten, några koppar kaffe och ipren kände jag inte ens av min huvudvärk, som jag fick på köpet med ölen jag drack kvällen innan. Och på tal om lördagskvällen så var det roligt.
Vi satt hemma hos Madelene några stycken, för att sedan bege oss till Ferrum i vanlig ordning.

Finns ju vissa saker som hade varit roliga att berätta, men kanske ska undvikas eftersom man inte exakt vet vilka som läser. Eller kanske just för att man vet vilka som läser.
Beror på hur man ser det..


ääääny whäy.
Pappa rev ner ett skatbo från ett träd på våran baksida, när det var nere upptäckte han 3 små ägg.
Då fick han dåligt samvete.
Jag hittade ytterligare ett ägg, ett halvt ägg. Men ett stycke foster i. buhu.














Kommentarer
Postat av: Magda

meeen vafan :( lämna skatorna ifred! Jevla storhetsvansinne hos Leffe, tror han att han äger hela världen eller?! Tur för han att han är snygg. (går ju inte att vara arg när man ser honom)

2010-05-18 @ 21:00:17
URL: http://magdalena1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0