lördag


Igår bjöd min kille mig på mat.
Han är snäll
-

Idag efter jobbet skulle jag ta en stödvila, för att orka med kvällen och vara glad.
Jag kunde aldrig somna.

Än är mina vänner lyckligt ovetande om att jag inte sovit..

Tidigare sagt av Sofi och Emma:

"vill inte ringa o väcka dig...."Petrus need her sleep" vet vi ju, vi vet också att Petrus blir en köttskalle utan sleep ;) Så ring när du vaknat!!!"

"Petra jag hoppas du lägger dig och sover efter jobbet för jag vill ha happyPetra ikväll ;)"


som sagt, lyckligt ovetande
mohahah


Kommentarer
Postat av: Therése

Jag såg dig en snabbis på ferrum i lördags men du hade så bråttom till toan så han aldrig hejja ens :P

2010-10-12 @ 09:19:06
URL: http://thereseldistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0