en grej





Jag har fått en bloggaward av Linn
thx!


- Kopiera in awardbilden i din blogg för att visa att du har fått den
- Tacka och länka till den som nominerade dig
- Berätta sju intressanta saker om dig själv
- Nominera sju andra bloggare och länka till dem

Skriv 7 så kallade intressanta saker om dig själv:


- Jag tycker frukost är bra, annars är chips och potatis stora favortier

- Jag har ett eget potatisland

- När jag var liten hatade jag mina fräknar, nu gör jag allt för att samla fler

- Jag stiger allt som oftast upp 3 timmar innan jag börjar jobbet

- Jag har halv-lockigt hår och hatar det

- Jag har väldigt dålig syn

- Jag har problem med min hals och äter penicillin ett flertal gånger per år



Jag vill ge denna award till följade bloggare:

- Caroline
- Sara
- Maggi
- Sofie

(varför blev bara en av alla länkar lila?)
Jag kommer inte på fler som inte redan fått en award, så det får räcka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0