helgen som gick


I fredags käkade jag middag på Landströms med min familj. Det var göttans!!
Sen blev ölsuget för stort, så Emma och jag bestämde oss för att sprätta.
bra kväll!

På lördag tog jag en dagen-efter-fika på Café Rost med Terran.
Sen gjorde jag en hemleverans med öl och tacopaj åt Jonti och Erik.
Efter det var de galej igen. Fest hos Anna och sen blev det Ferrum i vanlig ordning.
bra kväll igen.

I söndag tog vi det lugnt, kollade film och tröck i oss både hampis och pizza.
Det var mysigt ;)


 

 

Snodde lite bilder från dig Terran, flååååt


Kommentarer
Postat av: terran

haha varsågoood :) sno på du!

2011-02-22 @ 21:06:32
URL: http://thereselidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0