tisdag


En vecka och två dagar sen jag bloggade.
Min dator har kraschat helt och hållet, så det är en bidragande orsak till min frånvaro.
På senaste har jag jobbat, druckit öl och varit med min kille. tyyyyp


Jag lagade mat till Jonas och mig en kväll.
Hade varit tillsammans ett halvår, så vi tänkte fira lite.

Hasselbackspotatis, pepparbiff, stekta champinjoner, sparris, sallad,
fetaostsås, kryddig beasås och eget vitlöksbröd med tomat och ost på.

 

Jag tror på att vägen till mannens kärlek går genom magen.



En lördag drog vi till Larre och tog oss en öl. EN !!
sen att vi gjorde vårat bästa för att tömma ölpumpen innan är en annan sak. höhöhö
Det var inte så ösigt, förutom i Empes kön. Där var vi både på topp och övertydliga.


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0