gnäll inlägg


Inte för att vara bitter (vilket är precis det jag egentligen är)
så är det här det värsta jag varit med om.


Det enda jag tänker på är MAT. hela jävla tiden!
Men det gör ont att svälja sin egen saliv, och därav tappar man matlusten vid tanken på att
försöka få ner något annat. Jag har ont konstant och känner mig äcklig och sur.

Kan konstatera att jag aldrig skulle kunna bli anorektiker.
att vara hungrig 24/7 och svälta sig skulle jag aldrig palla. Mat är det bästa som finns!

Det är jobbigt att ha ont hela tiden, att inte kunna prata som vanligt.
Det är svårt att vara glad pga smärtan. Mina ben är darriga och skakiga när jag går.
Att vakna varje morgon av att värktabletterna slutat funka är inte heller någon skön start på dagen.


gnäll gnäll gnäll.
tänk på alla stackars barn som svälter varje dag tänker ni.

I helvette heller. Dom är vana, det är inte jag!


Dock är det inte bara mig det är synd om.
tänk min stackars kille som måste vara med mig.

<3


Kommentarer
Postat av: Magda

"Dom är vana, det är inte jag!" hahaha

2011-01-17 @ 18:25:29
URL: http://magdalena1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0