torsdag


I tisdags åkte pappa och jag till Gällivare.
under hela dagen var jag galet nervös.

På onsdag morgon var det dax.
Får ta på mig den underbara sjukhus skjortan som är öppen där bak.
blir rullad ner till operation och sövningen kan börja.

Jag var lugn tills jag låg där, då började benen skaka av nervositet.
illamående, de snurrar, kroppen domnar bort och ögongen börjar gå igen mer och mer.
himla knäpp känsla.

vips så var jag vaken igen, trött som fasiken
hade inte speciellt svårt att svälja eller prata. Men att äta var ingen hitt!

Idag när jag vaknade var det värre.
nu har jag jätteont i halsen. varken äta, svälja eller prata är något jag vill göra
Men fick åka hem idag eftersom allt ser bra ut, vilket känns skönt.


Nu ska jag vila.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0